valla teknik bilgilere falan pek sahip değilim ama ati sapphire radeon x1300 pro ekran kartım var 256 mb gayet memnunum ve hiçbir oyunda problem yaşamadım 256 mb alıcaksan al derim kardeşim ve EA - NVIDIA işbirliği sponsorluk anlamında olur ancak , ROCKSTAR - NVIDIA gibi
hatırlarsınız san andreas oynarkende bunu görmüşsünüzdür yok ati olursa EA oyunlarında sorun çıkar diyenlere pek katılmıyorum
p5pl2-E asus anakart kingston 1 gb ram ati sapphire radeon x1300 pro işte sistemim bu anladığım kadarıyla