şöyle ki, DEMO oyunda expander olmadan yan hakem'i açamıyorsunuz, DEMO da olmadığı için texture, yani kaplaması yok yan hakemin, kaplama bulunamadığıdan Yeşil ve kırmızı yazılarla sanırım "texture not found" gibi bişey yazıyordu...
Full oyunda kesinlikle böyle bir sorun olmuyacaktır, ayrıca Full oyunda daha gelişkin grafikler bekliyorum, fakat grafikler bence biraz gelişmiş zaten...