Kardeş anlamıyosun heralde 6 part olarak diyorum 6. partı demiyorum hepsini indirdim kurulum sırasında unzip e gldiğinmde yarısına kdr geliyo en son GROUP1 dosyasını unzip yapıyor ve kendiliğinden reset atıyor kotalı olmasa hiç bi sorun değil 10 kez indiririm ama kotalı malesef bi bilgisi olan yokmu beyler ????