buragua Özürdilerim arkadaşlar ben daha yeniyim de bişi sorcaktım size fifa 2008 için 64mb ekran kartı lazım diolar ama ekran kartına nerden bakılıo yardım edebilirmisiniz:(
DonVito_58 Masa Üstünde Sağ Tıkla Özelikklere gir bunları izle Görüntü Özelikleri --> Ayarlar --> Gelişmiş --> Bağdaştırıcı kardeş orda bellek boyutu yazar Ordan Bakabilirsin
scar_face 1907 kardesler mrb fifa 2008 icin bilgisarın özelliklerinin ne olması gerekiyor bi zahmet ögrenebilirmiyim yardımcı olursanız cok sevinirim
FIFA_men nwidia geforce 64 mb ekran kartı,256 ram sistemde çalışırmı acaba? bilen varsa cidden çok önemli bu konu arkadaşlar.fifa bu yönden hep kuyllanıcı dostu oluyor bazı arkadaşlar ne kadar uçuk olsa bile.kısıtlamalar yaparak low seviyesinde oynayabiliriz inşallah.
FIFA_men nwidia geforce 64 mb ekran kartı,256 ram sistemde çalışırmı acaba? bilen varsa cidden çok önemli bu konu arkadaşlar.fifa bu yönden hep kuyllanıcı dostu oluyor bazı arkadaşlar ne kadar uçuk olsa bile.kısıtlamalar yaparak low seviyesinde oynayabiliriz inşallah.
FIFA_men nwidia geforce 64 mb ekran kartı,256 ram sistemde çalışırmı acaba? bilen varsa cidden çok önemli bu konu arkadaşlar.fifa bu yönden hep kuyllanıcı dostu oluyor bazı arkadaşlar ne kadar uçuk olsa bile.kısıtlamalar yaparak low seviyesinde oynayabiliriz inşallah.
Mert17 benim ekran kartı 64 mb ram ama çalıştırmıo ramimde 256 sıyah bi ekran çıkıo pc donuyoooooo :(