kerimalkus Bana bunun hakkında bilgi verebilecek varmı.Gkan ın yaptığı we10j-l süper lig oyunnuna transfer falan yaptım fakat kaydedince bir sürü dkz dosyası çıktı bunları ne yapmam gerekiyo acaba...
kerimalkus yardıma ihtiyacım kalmadı.kafamdaki soru işaretleri halloldu.modlardan ricam konu kapatılsın.çünkü ben konuyu silemiyorum...