YuRY http://www.youtube.com/v/67XIEAkL1-o>http://www.youtube.com/v/67XIEAkL1-o type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
tolgay007 hehe benim fifada en çok gözüme batan şeylerden bitaneside adam sanki uçuomuş gibi kramponların çivileri hiçbir zaman içeri girmiyor pes te böyle bir hata yok
trapdoor SE bence yeni kaleci yöntiminin verdiği acemilik, yada DEMO nun getirdiği bir arıza olabilir... Full de olmuyacaktır diye düşünüyorum, yada bi fix çıkarırlar herhalde...
faramir55 kalecinin ceza alanı dışında elle müdahale olayı olmadığı için böyle bir hata oluyor arkadaşlar
suptortion ya sanki EA hiç hata yapmamış gibi aşırı iyimsersiniz...fifa bu hata yapmadan kendini rezil etmeden duramaz......
alican10 auhaaaa bu ne la hehehe ılk defa goruom ben ce artıq pes e gecın ea ıı bı oyun cıkarana kadar :D