Arkadaşlar lütfen birileri bana da yardım etsin. Yıllar sonra FIFA07 hevesim canlandı. Beşiktaşın beyaz formalarıyla oynamak istiyorum.Tezehüratları gol isimlerini vs. yükledim. Bu beyaz formayı yüklemek için Cm indirdim, kurdum. Yükleyemiyorum, yüklüyorum çalışmıyor, oyundan atıyor.Her seferinde yeniden kuruyorum oyunu, çok sıkıldım. 3ncü forma olarak yükleyemiyorum, 2nci away formasını silip deniyorum, yine olmuyor, videolu yada ne biliyim bir şekilde birileri bana yardım etsin. Bu takıma beyaz forma giydirmek istiyorum. Ayrıca tribünlerdeki bayraklar da TS bayrağı ne alakaysa, şimdiden teşekkür ederim.