Borussia Burtul 09 FC **Hocam DedikLerini Yaptım Ama Türkcell Süper Lig Var Fakat TakımLarın İsimLeri Yanlış Mesala FB : Ajax , GS : FeyenoorD Formalar Var Ama Maç BaşLayınca Ajax ' ın Forması Çıkıyor Bi Yardım Eder Misin Kardeş ...**
cileqesh52 kardeş bu hersey güselde kitserverde hata verior pes5 dosyasının içine atıp setup yapıorum olmuorrrr uni dosyası var demişsin ona girdim fb formaları süper olmus eline saglık fanatik fenerliiiim nolur yardım et orhan_gazi_@hotmail.com adresinden ulas bana hadi kardeş nasıl olcak şimdiden tşkler
cileqesh52 ya kardeşim sen bi bnm msn i eklermisinn yaaaaaaaaa bunu yaptın madem bisimda yararlanmamısı saglaa orhan_gazi_@hotmail.com
cileqesh52 bnu uni dosyasının içindeki foremalar manyak olmus haaaa eline saglık ama buınlar alıntı gibim e geldi olsun en büüüüüüüüüükk fenerr
cileqesh52 kardeşim küçük bi pencere geliooo setup yaptıktan sonra remove var install var ama üserlerine tıklanmıoooo yardımcı ool yada bana msn den ulas cok a cil bnm iş yaaaa
cileqesh52 ya kardeş uni dosyası falan var ama remove ve installın üserlerine tıklanmıoo tıklansa hersey bitti ama olmuooo bana msn de ulas bee orhan_gazi_@hotmail.com
cileqesh52 o nerden ndircemmm bundada kitserver calısmassa bak sana yapcaklarımı ya yaposanız bişeyi dopğru yapın yada hiç yapmayın yeni yaptıgın nerde onu merak ettim bulamadımmm yada eskisinin kit serverini düselt ok ya bnmö msn i eklesen canınmı cıkar yaaaaaa ekle sunu