fernando9torres yaaaa benim bilgisayarda oyun hiç açılmadı tıklıom girioda görüntü gelmio yarım lütfen
Bart Simpson senin problemin uyumlu ses kartin var ama uyumsuz ekran karti var. galiba bende hic birtanisi yok hic olmuyor
Bart Simpson evet evet ben zaten biraz önce fifa 07 ve fifa 08 demo sistemgerekisimlere baktim ap aynisi!!!
burak2347 bende de buna benzer bi sorun verdi ben windows tuşuna basıp masaüstüne geldim sonra yeniden oyuna tıkladım bunu yaptıktan sonra oyun da ses te oldu görüntüde