halitsanlisoy Ben buradan indirdim 1saat 20dakkada iniyor buyrun ftp://1188685523431230:test@80.237.153.29/FIFA08_PC_Demo.exe Virüs Gibi veye başka bir şey olursa karışmam ama ben indirdim ne olurusa olsun artık
halitsanlisoy bir sorun oldu kusura bakamayın şimdi size siteyi verecem vede indirmeyi anlatacam http://gamedemos.de/index.php?show=demos&action=serverauswahl&did=921 Kardeşler bu siteye girin girdikten sonra biraz bekleyın sonra server 1 ve server 2 var server 1 den indimeye başlayın ben hiç bişey kullanmadan (flash get ) vb şeyler 1saat 20dk indirdim
iso_336 Kardeş sen windows un kendi indirmesiyle indiriyorsan hem çok yavaş indirir hem de bağlantı gidip geldimi işlemin yarıda kalabilir flashget veya dap gibi hızlı indirme programları ile indirirsen hem işlemin yarıda kalmaz hemde daha kısa sürede iner
salyum baştan söleseydin keşke indirmiycem ben neyse durdu bi kere 500 mb küt diye girdi :D ama emegine saglık 1 saat 20 dk falan oluyo
Vanquish server 3 ten 1 saat 20 dakikada indirdim hiçbir problem yok,gayet kolay bir kurulumu var,çatır çutur yüklendi ve oynamaya başladım,gerçi kotayı bayağı yedik ama olsun 08 için değer :rolleyes:
BeKTaS F1GO ben 1 eylül de indirdim bizim cafe 4096 oldu çat çat 32 dk da indirdim :D ilk çıktığı an geldi elime hem link ler ii değildi hem de ttnet 4096 yı 1 eylül de yapacaktı bi gittim indirdim keyfim yewrine geldi :D
djgfb ya ben dap programıyla ındırdım pc ye ama acmadı yaf nolur yardımcı olun pc ozelllıkleri ise p d 3,2ghz 2gb667 ram geforce 7600 gs ekran kartı asus p5pl2 anakart yaf ccanım cok oynamak ıstıo mad:mad: mad:
djgfb ya bide shred file diyor ona basdıkdan sora dap premınum al dio yaf nolur yardımcı olun yaf kafayı yicem:mad:
AdreNaline shred file, parçalanmış dosya demek oluyor..... Benden bu kadar... :( Dap Premiumun ne tür bir şey olduğunu bilmiyorum...