export image deil export fsh diyeceksin diğerlerine de aynısını yapıcaksın sonra fsh lere sağ tıklayıp birlikte aç deyip fshtool(programın adı fshtool)ü seçeceksin ama senin bilgi vista ise sende o-edit çalışmaz çünkü bildiğim kadarıyla vistaya uyumlu o-edit yok.ben de vista kullanıyorum da ordan biliyorum.yani o-edit i açarken hata veriyor.