daha oyunu oynamadan yorum yapıolar. Yok aynıymış fifa 07 ile flan bi oynayın be kardeşim ya, oynanabirlik arttı diyorum sizee.. Kaleci olayı, bakın bunu bilmiyordum bunuda öğrenmiş oldum, bir çok yenilik bardır, ayrıca taktik ayarınıda çok beğendim. Daha oynayamadım netten gördüğüm kadarıyla konuşuyorum ama bunlar bile yetmekte bana, oynanabilirlik gelişsin yeter ben grafilerden memnunum napmalarını bekliodunuz gerçek adamlarımı görmeyi ? aşırı bi gerçekçilikmi bana yeter valla bu oynanabilirlik önemli ufak tefek ayrıntılar önemli.
EDİT: DJKaAaN95 benim bildiğim bi ara çıkmıştı öle ama o kalp krizi değil adamın sakatlığa dayanamayıp yere yığılması diye biliyorum ama kalp krizi geçiriyor olmasıda önemli değil. Oda saçma sanki her maç biri kalp krizimi geçirioki ? elli bin maçta bir olan bişi. Niye oyuna koyulurki ? bu pes madem o kadar gerçekçi kalp krizi fln. Allah bilir şimdi peste adam kalp krizi geçirince millet etrafına toplanıp dilini fln çekiyordur boğazına kaçmasın diye. Yok bu olmuyorsa oyuncuyu değiştiriosan ekşın bitiosa niye koyarlarki bunu :D