Orjinal Mesajı Yazan: Kerem
Orjinal Mesajı Yazan: OmerCagatay
Valla sen onu kimsenin hayrı için yapmıyorsun kendini istediğin için yapıyorsun ama adam indirip üstüne parayla satıyor vs. vs böyle uzar :D
Ama ben hayrına yapıyorum , Şahsen beni FIFA oynayan birisi olarak tanıyor çoğu kişi ama FIFA vede genel olarak konuşursak oyun oynamam. Sadece insanlar sevinsin diye yama yaparım :)
yok artık!?! yani şu anda attın bence:p