Orjinal Mesajı Yazan: aleemania
sarıcehennemle onnnur un golleri özellikle çok beğendim... :)
ben nası kaçırdım bu yarışmayı ya :) kayılmayı çok isterdim artık ikincisine :)
Bir yanlışlık olmuş galiba :D.
-------------
Benim de hiç haberim olmadı, ne ara duyuruldu bu ya :confused: