Pac http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=12844 DemoexpAnderdan daha iyi olmuş diye düşünüyorum.. Çözünürlük ayarlarını Değiştirebiliyorsunuz. Sinematikleri Açıp Kapayabilirsiniz. Hızlı Maça girebilirsiniz. Windowed modda oynayabilirsiniz. Widescreen Modunda oynayabilirsiniz. Oyun zorluk derecesini ayarlayabilirsiniz. Vs özellikler
Pac Orjinal Mesajı Yazan: Neo_ Saydığın özelliklerin hepsi Demo Expander'da zaten var. Hatta fazlası var. Demo expander biraz hatalı demo expanderda çözünürlüğü 1024x768x32 ye alınınca sinematikler gözükmüyor vs gibi sorunlar vardı bunda sorunsuz çalıştı..
Misery_Lq Orjinal Mesajı Yazan: XII ya maçı 2 yarı oynamak için bişi yokmu? Sanırım EA bunun için bi çözüm bulmuş..Yakında full oyun çıkartıyomuş :D
saydam Orjinal Mesajı Yazan: Neo_ Saydığın özelliklerin hepsi Demo Expander'da zaten var. Hatta fazlası var. demo expander bendede bazı hatalar verdi 1280x ya işte o cözünürlükde actırmıyor oyunu bakalım bide bunu deneyelim
Burakreis 3003030 arkadaşım ve ByBaHaBaBa afedersiniz ama böyle konuşmak szin kişiliğinizi belli ediyor biliorsunuz dimi....
Pac Orjinal Mesajı Yazan: saydam demo expander bendede bazı hatalar verdi 1280x ya işte o cözünürlükde actırmıyor oyunu bakalım bide bunu deneyelim bunda o sorun olmuyor . Bendede oluyordu bununla aştım :)
XII Orjinal Mesajı Yazan: ByBaHaBaBa Orjinal Mesajı Yazan: XII ya maçı 2 yarı oynamak için bişi yokmu? Sanırım EA bunun için bi çözüm bulmuş..Yakında full oyun çıkartıyomuş :D Mantıklı aslında :D