Kazandığımız penaltı penaltı değildi ilk etapta onu diyeyim.Ama ofsayt diye iptal edilen Ü.Karan'ın attığı bir golümüz var orası ayrı.
Hakan'ın şu rekor baskısından sonunda kurtulması çok hoş oldu.Hem o hem bizler rahata erdik nithekim.
Ayrıca Selçuk gidip hakeme kırmızı verecektin vs vs demedi.Hakem oyun hızla başlayınca notlarına tam bakamadı.Notlarına baktığında da kırmızı kartı oyunu durdurup Selçuk'a gösterdi..
Kalede Ufuk değilde Bülent oynasaydı bu maç 5'ten aşşağı olmazdı.En aşşağı 4 tane net gollük top çıkardı.Tebrikler genç kaleci Ufuk.. :)