mrtbkm arkadaşlar dün FIFA 08 in demosunu indirdim ve hiçbirşeyin 07 den farklı olmadığını sadece taraftar seslerinin biraz daha gelişmiş olduğunu gördüm acaba tam sürümü çıktığında değişiklikler olacakmı?
dangerabbas grafiksel açıdan aynı 06 dan 07 ye geçereken muhteşem bir grafiksel yenilik olmuştu ama bu hüsran bence
ewerad yotube deki videolardaki skorboard ile demodaki farklı.yani tam sürüm fifa08 ile demoyla arasında dağlar kadar fark olacak.
CVZ top biraz daha küçük paslardada ayak içi daha ağırlıklı olsa daha güzel olcak(aynı uefa cl deki gibi)
mrtbkm ya evet scoreboard ve bide oyuncuların gol attığında isimlerinin yazdığı tablo videolarda farklı