trapdoor SE Orjinal Mesajı Yazan: kazbek35 Arkadarşlar Demo Geforce4 MX serisini desteklemiyor acaba tam sürümü Geforce4 MX sürümünü destelker mi? hayır arkadaşım, Pixel Sheader.2 özelliği yok onlarda...
trapdoor SE sanmıyorum dostum, çünkü bugüne kadar hiç bir oyunda öyle bir yama geliştirilmedi, örnek splinter cell:double agent arkadaşım gitti yeni ekran kartı aldı sırf bu oyun pixel shader 2 istiyor diye...
tornado574 BENİM EKRAN KARTI NVİDİA GEFORCE MX 4000 FİFA 2008 İ OYNAYABİLİYORUM.KASADAN SES GELİYOR MENÜLERE GİRERKEN AMA OYUNU OYNARKEN ORTA SEVİYEDE GAYET GÜZEL OYNUYORUM AMA MX PES 2008 İ DESTEKLEMEDİĞİ İÇİN ATI REDEON X1550 AGP 8X DÜŞÜNÜYORUM.SİZ NE DERSİNİZ?
tornado574 BENİM EKRAN KARTI NVİDİA GEFORCE MX 4000 FİFA 2008 İ OYNAYABİLİYORUM.KASADAN SES GELİYOR MENÜLERE GİRERKEN AMA OYUNU OYNARKEN ORTA SEVİYEDE GAYET GÜZEL OYNUYORUM AMA MX PES 2008 İ DESTEKLEMEDİĞİ İÇİN ATI REDEON X1550 AGP 8X DÜŞÜNÜYORUM.SİZ NE DERSİNİZ?
tornado574 BENİM EKRAN KARTI NVİDİA GEFORCE MX 4000 FİFA 2008 İ OYNAYABİLİYORUM.KASADAN SES GELİYOR MENÜLERE GİRERKEN AMA OYUNU OYNARKEN ORTA SEVİYEDE GAYET GÜZEL OYNUYORUM AMA MX PES 2008 İ DESTEKLEMEDİĞİ İÇİN ATI REDEON X1550 AGP 8X DÜŞÜNÜYORUM.SİZ NE DERSİNİZ?
ekremhan Orjinal Mesajı Yazan: tornado574 BENİM EKRAN KARTI NVİDİA GEFORCE MX 4000 FİFA 2008 İ OYNAYABİLİYORUM.KASADAN SES GELİYOR MENÜLERE GİRERKEN AMA OYUNU OYNARKEN ORTA SEVİYEDE GAYET GÜZEL OYNUYORUM AMA MX PES 2008 İ DESTEKLEMEDİĞİ İÇİN ATI REDEON X1550 AGP 8X DÜŞÜNÜYORUM.SİZ NE DERSİNİZ? Yalan atıp milleti yanlış bilgilendirme MX ler FİFA 08 i desteklemiyor yalanına kanıt olrak bide kasadan ses geliyor diyorsun 2 defa da flood yapmışsın:mad: millette sanıcak ki demekki bende de çalışır gidip alayım. Geforce 4 mx desteklemiyor bu oyunu siyah bir ekran çıkar ve oyun açılmaz eğer yüklerseniz.
tornado574 kardes milleti nie kandırayım.bende oyun açılıyooor.kimste mx 4000 önermıyorum.zaten degıstırcem ama bende oyunu acıyo ama menulere gırerken kasadan ses çıkıyo.galıba ekran kartından ama oyunu oynarken hıc bı takılma yok.sacma sacma konusma
FIFA_men Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sánchez 1- Aşağıdaki linkten 3d-Analyzer programını indireceksin. http://www.tommti-systems.de/main-Dateien/TOOLS/3d236.jpg 2- Kurduktan sonra, programı açıp Select'e basacaksın. 3- Hedef olarak oyunu kurduğun klasördeki "PES6.exe"yi göstereceksin. 4- Yandaki menüde Performance sekmesinden "force SW TnL"yi, Hardware Limits sekmesinden "Emulate HW TnL caps"ı işaretleyeceksin ve RUN'a basacaksın. 5- Oyun açıldıktan sonra yapabiliyorsan ALT+TAB yapıp programda en altta bulunan "Save Batch File"a basıp masaüstüne "pes6.bat" olarak kaydet. Eğer oyun açıkken yapamazsan oyundan çıktıktan sonra yapsan da olur, ama oyun esnasında bu işlemi yapmak daha sağlıklı oluyor. 6- Artık oyunumuzu masaüstüne kaydettiğimiz "pes6.bat"a basarak oynayacağız. 7- Oyunun giriş menüsünü ne yazık ki göremeyeceğiz. Hangi modu seçeceksek alttaki yazılardan anlayacağız ve seçeceğiz. Bu soruna katlanmamız gerek. PES için böyle bir çözüm vardı, bunu Fifa08'e uyarlayıp bir deneyin. Zannetmiyorum işe yarayacağını gerçi. arkadşlar bunu deneyen var mı aranızda? deneyin bi bakalım.fifa08 içinde bi umut bence.abi bulalım şunu ya!... vardır ya belki bi şeyi:mad: