Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: icelander
oyunu bizim Türkler yapsaydı özellikler şöyle olurdu :
- Futbolcular her pozisyondan sonra hakeme itiraz edecekler.hakem sarı kart vermeyecek.
- Hakemler , federasyon başkanından alacağı talimatlara göre eyyamcı maç yönetecek.
- Hakem ortasahadan 90+6 da temdit penaltısı çalabilecek.
- Rakibin etkili topçusuna , çaktırmadan tekme atma talimatı verebileceğiz.
- Seyirciler sahaya pet şişe atıp meşale yakabilecek.
- Seyirciler sahaya girip futbolcu dövebilecek.Hakem maçı devam ettirecek.
- Masterleague oynanırken bazı futbolcular alacaklarını alamadıkları gerekçesiyle takımı terkedebilecek.
- Masterleague oynanırken bir futbolcuya yıllık ücreti fazla verirsek , diğer futbolcular isyan edecek.Parayı o alıyor o oynasın diyerek maçlarda kaytarma yapacaklar.
- Maçta oyuncu değişikliği yaptıktan sonra , oyundan çıkan oyuncu artistik yapacak.Kulubeyi tekmeleyecek.Teknik direktörün karizmayı çizecek.