F.T 9 Arkadaşlar bana Giresunspor Forması yapabilir misiniz?ben oyuna giresunsporu yaptım tek formaları eksik yardımcı olursanız sevinirim.
Bozkurt28 Evet ja olsa cok güzel olur bana da Giresunspor forma lazim bende yaptim giresunspor oyunada ama forma yok. Burada forma lari var belki yadimci olurlarhttp://forum.giresunspor.net/forum_posts.asp?TID=2059&PN=1