...TeHLiKeLi... http://www.youtube.com/v/-Rfc-2KH85Q>http://www.youtube.com/v/-Rfc-2KH85Q type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Tamamen Video ve Yapımı Bana Aittir ...
byseko zuahah :D komedi yaa amator bu :D cok belli oluyo bari amatorde atilan en erken gol deseydin defans tamamen bakiyo adamam :D
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: Mr.DaNGeR 30 Kişi Bakıyor Ve Yorum Yok Helal SCN ;) Her bakan mesaj yazmak zorunda mi? :p
...TeHLiKeLi... :D Offiside DeğiL 2.Si 30/0 Yorum Gerek Bu İş Sandığın Kadar Kolay DeğiL Oyundan Videoyu Alıcaksın Bir GüzeL editliceksin Sonrada UpLoad edeceksin.Yani EMEK Var ;) 3.sü Amatör Evet :D
...TeHLiKeLi... **İnkar Etmiyorum Ha Amatör Ha Pro İkisindede Atarım Sadece Video Hakkında Yorum ALsam (Oyun İçin Ayarlar DeğiL!)**
venomtrk benim attığımda erken sayılır,beğenirsiniz umarım :) http://www.youtube.com/v/BIwfI4UYle4>http://www.youtube.com/v/BIwfI4UYle4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">