Orjinal Mesajı Yazan: FяэєZілG_вĿσш
Zigic'in yerine aldilar gaLiba Ersen'i umarim basarili oLur ayrica trabzon yine Tomas Jun'u kadroya alir buyuk ihtimalle.
Zigic Racing Santander'deydi:)
Umarım başarılı olur Avrupa'daki Türk oyuncuların sayısı gittikçe artıyor.