uaberq pes 6da osmanlı sultanlarından oluşan bir takım ve ayrıca türkiye ligi karması yapmayı düşünüyorum sizin görüşleriniz nelerdir
sari__lacivert kusura bakma ama ben koskoca Osmanli Padisahlarinin yada sultanlarinin boyle bir ise karistırılmasi taraftari degilim
ua__93 bencede yapcaksan tr karması tr yabancılar karması lig karmaları yapabilirsin ama padişahlar karması padişahlara saygısızlık olur bence