Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905
Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Ben sahayla kornerden kafayla attım ilk golümü.
demek korner golü de atılabiliyo.Ben bu sene olmayacak diye düşünmüştüm.
Kornerden gol neden atılmasın ki gerçekte de atılamıyo mu zaten ? :P
Sanırım yanlış anladın.Kornerden direk olarak gol atmadım.Orta açıp kafayla attım ki bu da gayet normal zaten.