Mustang.Q7_ http://soccercenter.net/forum/konu/114375/pn/2/pp/10/sm/1318540 gokhanka abi benim konuma bakarmısın?Boş bi zamanında?Kimse yapmadı:(
pesi61 üstad elıne saglık formaların guzelde yahu ben indirme linkini bulamadım yada şöyle sorayım varmı:)
By.Ekim Ya indirme linki olmaz ki resimleri indirip cm08,kit raptor veya monkey dragon ile oyuna import etcen;)
gokhanka KONYASPOR 2008-2009 Formaları made by gokhanka Yeşil Forma Beyaz Forma Minikitler Kayserispor 2008-2009 Minikit made by gokhanka
hite Orjinal Mesajı Yazan: By.Ekim Orjinal Mesajı Yazan: hite gs kaleci forması istek İnsan bi elin esağlık der,sonra konuya girer..Bi de öle istek olmaz.Yapar mısın yazmak çok mu zor??... özürdiliyorum ilk önce öyle konuştuğum için şimdi emeklerine sağlık gs kaleci forması yaparmısın istek
hite Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka *Arkadaşlar bu formaları koydum diye yine gereksiz istek yağmuruna tutmayın beni. Gördüğünüz gibi fırsatım oldukça istek yapmadan da forma yapabiliyorum ;) gökan abi trabzonsporun ev sahibi formasın nı yapmamıssın
hite şimdi kardeş 4 tane forma yok en üst deki formaa açılmıyo yada o formayı indirdiysen msn le atsana bana
wickedqame **ya net yavaşLığından açıLmıyor bazen.. Sorun yapmayın.."hite" bu sayfaya yeniLe yap cıkmassa bidaha yap çıkarbeLki..;;)**
Mustang.Q7_ gokhanka abi formaları salınık görünümlü yapmayı denermisin?Salınık forma görünümü kazanır?