yaa dostum mükemmel yapmışsın bu ne yetenek böyle yaa...
malesef fifa 08 kaldırmıyor ekran kartım... senden turuncu forma ve bu formayı fifa07 içinde yapmanı istiyorum..
hatta bunun için sana yalvarıyorum.. yaparsan sonsuz teşekkürler sana olsun. senden başka kimse bu kadar güzel yapamaz ne olur yap dostum ya !!!!