Gökhanka abi sana bir sorum olacak cevap verirsen sevinirim :
- Yaptigin formalarin templeri hep aynimi yoksa deisikmi? Ve hep ayni ise update edebilirmisin buraya?
- Son sorum 2008-2009 formalari yapinca küçük bir yama yaparmisin ama yalniz forma yamasi?
- Birde bana forma arkasi numara yapmayi ögretebilirmisin?
Simdiden saolasin.