gokhanka, emeğine sağlık formalar güzel, tabii oyun çıkınca deneme şansımız olacak, ama eminim oyunda da güzel durur (tecrübe : fifa07 de yaptığın formaları kullanıyorum halen).
Bi isteğim olacaktı Fenerbahçe formalarında kulladığın Fenerbahçe logosunu büyük boyutlarda yayınlayabilirmisin. (üstteki üç yıldız lacicert olursa iyi olur, alttaki yazılar da dahil - mazinde bir tarih yatar ve 1907-2007 yazıları yani) bilgiyasarda duvar kağıdı olarak kullanacam da onun için istiyorum