gokhanka numrara stilleri setup halinde değildi zaten.sağ tıklayıp resme farklı kaydet diceksin sonra fsh yapcaksınız alpha dosyası ile beraber ondan sonra creation master 08 le yükleyeceksin oyununa.
FIFACI_09 güzel ler amafenerbahçe ev sahibi fontlarını verirmisiniz bide istek werder bremen 2004-2005
gurKan. **Beşiktaş nostalji formalarına ve Türkiye EURO 2008 formalarına hasta kaldım. Süper olmuşlar, minikitleride koymuşsun helal olsun...**
yavuss Dostum benim bi isteğim olcak.. acaba world XI ve Classıc XI formalarını yaparmısın.. şimdiden teşekkürler
Kastamonuspor *Hepsi gokhanka tarafından yapıldı.Tüm hakları gokhanka ya aittir.İzinsiz kullanılamaz,çoğaltılamaz,editlenemez ve her hangi bir parçası alınıp başka bir formada kullanılamaz.* ** İki saattir gülüyorum böhöhö emeğe saygı süper çalışmalar **
plasetow gökhan kardeşim biliyorum pek istek almıyorsun we de meşgulsündür ama senden ufak bi ricam olucak beşiktaş'ın 100.yıl özel formasını yapabilirmisin şimdi şu ?? sayfada war diyeceksin ama o değil şu arka üst kısmın da 100.yıl logosu we de formanın her tarafında da beşiktaşın gelmiş geçmiş efsane oyuncularının isimlerinin yazıldığı forma dan bahsediyorum yardımcı olursan cok sewinirim şimdiden teşşekürler....
BERoKoNy fenerbahce kaleci sarı beyaz ı yapabilirmisin???birde 20001-2002 senesindeki ön tarafı yıldızlı forma
plasetow Orjinal Mesajı Yazan: gokhanka hangi oyuncuların yazdığını bilsem yaparım ama bayaa zor olcak ya butun hepsi yaziyor du bakalim bi ayrintili sekilde bakiyim ben burya resimlerini koyarim