N.G. BARISH Arkadaslar bu demo arada sirada oyundan atiyo. Beni simdiye kadar 3 defa atti. Oyunda bi degisiklik yapmadim, demo expanderi kullanmadim. Neden olabilir acaba? *Eger demoda atiyosa full versiyonu düsünemiyorum.(Tabii bu benim Pc icin gecerli)*
kazbek35 Valla bende kurdum ama oyuna girmek için tıkladığımda siyah ekran çıkıyo ve öyle kalıyo, oyuna giremedim. Antivirüs ve güvenlik duvarı kapalı
N.G. BARISH Bence bu demo zaten hatali, demoya olan talep yüzünden EA bastan salma is yapti bence. O yüzden demo FIFA 07ye cok benziyo (grafikler bakimindan). Artik sorunsuz bir full versiyon bekleyecegiz.
Bart Simpson arkadaslar ben fifa 08 sistemgerekisimleri pes2007 sistemgerekisimleri karsilastirdim. ve sonuc aynasi
emsipi1907 arkadaslar bu ekran kartı ile alakalı bise yaw ekran kartınızın minimum 256 mb ram iinizinde minimum 512 mb olması lazım ve ekran kartının geforce 4mx serisi olması lazımm