venomtrk fifa 08 demosu barca- man unt maçıdır kendi videomdur expander ile world classta oynadım 1024x768 AAx4 ve AFx8 ekran kartı ayarları açıktır Umarım golleri beğenirsiniz... http://www.youtube.com/v/BIwfI4UYle4>http://www.youtube.com/v/BIwfI4UYle4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Misery_Lq Benim acil ekran kartını değiştirmem,yada yeni bir pc almam gerek..Bende zaman zaman baya kastı çünkü.. :( Video güzel,gollerde güzel.. :)
yasar.tarhan kardeş bu fifa 07 ye çook benziyor. walla bu sene yeni bi heyecan olsun diye orjinalini alıp online oynayacam. goller de fena değil:D
podolski_17 arkadaşlar şimdi biz fifa 08 orjinalini almassak oyun böylemi olacak??bunun fifa 07 den hiçbir değişik yanı yokki sadece transferler güncellenmiş
SonicStage2 pc ye xbox360 veya ps3 gibi next-gen sistem getirilmezse 2099 yılına kadar bu boyle gider her sene bi sene öncekinin forma ve kadro güncellemesi arada sırada da özel hareketler ekliolar ama istediiniz grafikse gidin xbox360 alın
omercan_1950 bence world class a benzimiyo kesin bu semi-pro felan dır . Arkadaşım gooller güzeldi ama
venomtrk bilmem ben expander world class a ayarladım, fifa 09 next-gen olacak bu sene böyle olması normal ama oynanış fena değil fifa 07 nin gelişmiş oynanabilirlik versiyonu olmuş