samet91 arkadaşlar fifa 08 demo için düzenleme programı var mıdır varsa nasıl yapabiliriz fifa 07nin cm 07si yemedi, lütfen teşekkürler yapabilen demo için fb-gs-bjk yaparsa çok iyi olur:D
Elik FIFA 08'de template'lerde bazı değişiklikler var sanırım geçmiş serilere göre. Ancak; arkadaşlarımız çalışıyor. Demo'yu güzelleştirmek için dört büyüklerin yaması çok çok yakında çıkacak.
samet91 Orjinal Mesajı Yazan: oktaycemx Creation center 07 oluyor Ben denedim olmadı? error occurred falan dedi.
sezer92 Gecen Yıl 07 Nin Demosu Cıkınca Gs-Fb Takımlarını Eklemislerdi Bir Kac Güzel Özellikle Bu Yılda Bekliyorum ;)