95_kaan_45 Arkadaşlar fifa 08 demodan video yada resim atabilecek varmı? fifa 08 demo yu indiren ler video yada resim atabilirmi peki.
onnur baba gerek yok..fifa 07 nin aynısı bi kaç görüntü değişikliği war okadar.onlarda formada stadyumda falan yaıplmış..
samet91 aynısı değil çok değişik şeyler var menüler falan benziyor çok iyi olmuş grafikler çok iyi adamların yüzleri gerçek gibi ;)