crdsa takım olman zor :) tek başına takım olamazsın :) takım demişsin hangisi olduğunu da söylersen iyi olur (gerçi bir tek benim yaptığım var ama :)) konu açılırken açıklanır istenilen şey.
Sickness Pes bölmüne açtığına göre pes teamden bahsetmiş heralde;istek üzerine takıma almıyoruz eğer gözle görülür,güzel çalışmalarınız olursa mutlaka farkedilirsiniz.