secofb92 Frumda biri diyor olacak diğeri olmayacak diyor.Biri kesin cevap verirse herkes aydınlanmış olur.
R17 ben bir yerde okumuştum fenerbahçe beşiktaş ve galatasaray'ın lisanslı olacağını büyük bir ihtimalle lisanslı olacaklar:)
Taylang Fenerbahçe ve Galatasaray lisanslı Beşiktaş değil. Zaten Galatasaray geçen senelerden de lisanslı olarak geliyordu bu sene Fenerbahçeyi de almışlar(Roberto Carlos farkı sanırım).Bu arada Lisans=Orjinal isimler, formalar bla bla bla
kuruyükgemisi kesinlikle olacak bir çok yerden okudum olmasada daha iyi biz yaparız istediğimiz kadar forma ekleriz
RaphaeLmiX arkadaşlar FB lisanslı %100 bundan emin olun oyunda beşiktaş ve galatasaray da yer alıcak..ama lisanlı olucak mı onları bilmiyorum fakat FB %100 dediğim gibi hiç şüpheniz olmasın ;)
playaanil Orjinal Mesajı Yazan: NeW_YoRK_YaNKeEs arkadaşlar FB lisanslı %100 bundan emin olun oyunda beşiktaş ve galatasaray da yer alıcak..ama lisanlı olucak mı onları bilmiyorum fakat FB %100 dediğim gibi hiç şüpheniz olmasın ;) Aynen Galatasaray da kesin Lisansli
BurakBatur fenrbahçe ve galatasaryı lisansı mutlaka olur. fakat beşiktaşı bilmem. birde Türkiye lisanslı olacakmı bilmiyorum ama inşallah olur.
ReverieHarlequin abi mutlaka olur ne demek ya, fenerbahçe oluyosa beşiktaş hayli hayli olur merak etmeyin uefa sıralamasında beşiktaş önde.. ayrıca meraklanmayın beşiktaş, fenerbahçe, galatasaray üçüde lisanslı ayrıca milli takımda lisanslı
ronaldozkan_9 olmaz imkansız csk moskova uefa kupasını almıştı adamları oyuna bile koymamışlardı siz bi carlos u aldınız havalara girdiniz daha chelsea bile lisanslı değil
karakummetin ya saçmalayıp durmayın allah aşkına yok fener öndeymiş yok beşiktaş öndeymiş yok chelsa bile yokmuş fener nasıl olurmuş rosenborg neden lisanslı hiç düşündünüz mü daha adamların neye göre lisans aldığını bile bilmiyoruz saçma sapan polemik yaratıyoruz