henryneco arkadaşlar pes6 da yaşadığım bu saçma olayı espirili bi dille videoya döktüm yorumlarınızı bekliyorum http://www.youtube.com/v/RHk57TJTEZs>http://www.youtube.com/v/RHk57TJTEZs type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
kobe16 hehe güzel videoymuş tello buz pateninde dans yarışmasına katılsa kesin birinci olur http://www.youtube.com/v/aV_LGZ7gYW0>http://www.youtube.com/v/aV_LGZ7gYW0 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Bart Simpson zuhahhaha:) sen bi suna bak youtube ta gezinirken buldum http://www.youtube.com/v/BrupQhrQ8hA>http://www.youtube.com/v/BrupQhrQ8hA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> sadece song süpermen tipi yapmis:D
henryneco Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ zuhahhaha:) sen bi suna bak youtube ta gezinirken buldum http://www.youtube.com/v/BrupQhrQ8hA>http://www.youtube.com/v/BrupQhrQ8hA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> sadece song süpermen tipi yapmis:D hahaha :D:D aynısının yıpkısı ama pes5 dio bu hareket butün pes ler için geçerli demek :D:D:D
princeofkorfez ya bende bı kere gol attım top aglara gırdı cıktı oyun devam ettı bu oyunda hep oluyor bunlar
osi_alex abilerim bende gamecam falan varda kayıt yapmayı bilmiyom golleri mesela neyle kayıt ediyosunuz prg ile pc ye nasıl oluyo
amilliberke Orjinal Mesajı Yazan: edu drecena abilerim bende gamecam falan varda kayıt yapmayı bilmiyom golleri mesela neyle kayıt ediyosunuz prg ile pc ye nasıl oluyo Hangi Tuşla şut Çekion golde top adı yazınca d ye bas ondan sonra enter'e bas tamam bu kadar