Orjinal Mesajı Yazan: bang bang star
gayet normal goller
acaba kaç maçta görürsün bu golleri?
bu da aynı maçtaki diğer gol (eduardo da silva)
http://www.youtube.com/v/ms2i9xD9rSY>http://www.youtube.com/v/ms2i9xD9rSY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
maçın golleri gibi düşünün. çok süper goller falan demiyorum.