Alone_of_night Arkadaslar bende de menejer mod çalışmıyor. Daha oyuna girmeden yükleme yapılırken ayoundan atıyor. Ama simülasyon oynatırken sorun yok ve spiker in de sesi yok. İlgililer bir açıklama yada yamanın devamını yaparlarsa çok makbule gecicek
nury lutfen bır an önce menejer moddakı sorunların cozumunu beklıyoruz turk takımlarını secınce atıyor vs.
bedirhans türk takımlarını seçince atmıyor çözdüm ben olayı türk takımındaki editlenmiş bir oyuncuyu(örn:ümit karan) değiştirince hata verio olay bu ama bunu nasıl çözcez sorunda bu
efsane_timil Orjinal Mesajı Yazan: bedirhans türk takımlarını seçince atmıyor çözdüm ben olayı türk takımındaki editlenmiş bir oyuncuyu(örn:ümit karan) değiştirince hata verio olay bu ama bunu nasıl çözcez sorunda bu ümit karan sakatlandı diyelim o zaman ne olcak ? ümit karanı sattık o zaman ne olcak ? yamanın düzelmesini istiyorum .....
genckartal1903 ya bu versiyonunun yada 1. versiyonunun uninsttal dosyası olması lazım nerde o dosya kaldırıcam kaldıramnıyom bilen varmı şimdiden çok saolun...
By.Ekim Arkadaşlar bu yamada Giresunspor'un bütün oyuncuları baştan ağaşı yanlış:):(Giresunspor'da 26 oyuncu var bunda 16:)Oyuncu isimleride yanlış.Sanırım biraz atmasyon yapıldı:D