bu nasi is oyun mac sirasinda oyuncu degistiremiyorum !!!
Klavye ile secmen gerekiyor. Mause ile secersen bu hatayi verir.
yani enterlicem ha ilginc sımdıye kadr hıc demıyodu?
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: