ARKADAŞALR: ŞİMDİ SUSMA VAKTİ SİZİN İÇİN
ben bu takım ı küme düştüünde desteklemeye başladım
buna sevinmeye hakkınız yoq
hiç biriniz inanmadınız fark yemezse iidir dediniz ama ben inadına destekledim
bu takımın maçlarını bile d-smart mı yaınlıo die küçümsediniz ilk maçta
idda da bile rakip takıma oynadınız
takım daaldı hoca gitti kim kazandı peki o zmn? :S
tabiki ben biz ama bu bizde siz yoksunuz
trabzonsporu elendiinde bile anasayfaya koyan gazeteler
turdan sonra kayseri için en son spor sayfasında bir köşeyi ayırabildiler sonunda
ve şimdi daa önümüzde uzun yollar var siz yine bize güvenmiosunuz ama ben ERCİYESİME güveniyorum ve hala destekliorum
bu sitede koyduum erciyesspor haberleri közünüze battı banlamakla tehdit ettiniz ama intertotoyu bile geçemeyen sözde büyük trabzonspor için bile ayrı bi başlık var
adalet bu mu die sormadan lafı tıkıorum azınıza adalet bu diil...
siz destek yerine köstek olan insanlarla ewt zor ama bundan öncesi de pek kolay diildi zaten neden trabzon 4 büyükler die tabir ettiniz o 4 takım avrupada başarılı diil die bi sordunuzmu kendinize ?
Cevabı net:çünkü oralarda ismet arzumanlar yok...ve tekrar ediorum şimdi susma vakti sizin için... :mad: