futbol_maniagi_ joe cole nin menüsü yapabilirmisiniz bayılıom o adama yaw!yaparsanız manyaq ötesi olur
suptortion arkadaşıö lütfeen şu soruma yanıt verirs misin....şimdi bende menü resmi yapıorum oyuna ekliyorum ama bi türlü bulamadım....resmi 8 bit e düşürünce kalite çok düşüyo...bunu nasıl jallediyosunuz....