açıkcası 2 takımımızında gruptan çıkmasına pek ihtimal vermiyorum ama UEFA'ya gidebilirler...
Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
B ve E olabilir
ayrıca bıktım bu PSVden ya yeter çıkmasın bize :D bu kadar mı olur ya :D bıktım onları izlemekten.
evet B ve E Grupları tehlikeli gibi.
bende bıktım bu PSV'den :D 3 yıldır 2.torbadan PSV'yi çekiyoruz :) (2 yıldır da 1.torbadan Liverpool :))
Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
O eskidendi.. Şimdi en adam gibi taraftar ingilizlerde..
bakma İngiltere'de kuzu gibiler ama yurtdışına çıkınca Kurtadam'a dönüşüyorlar :D