PES MASTER ss koyacak vaktim yok çünkü 8. sınıfa gidiyoz oks var ama dimi çalışmam lazım bi yandanda dershane başladı ondan vaktim yok indiren arkadaşlar lütfen koysun
harun1903 Orjinal Mesajı Yazan: PES TEAM ss koyacak vaktim yok çünkü 8. sınıfa gidiyoz oks var ama dimi çalışmam lazım bi yandanda dershane başladı ondan vaktim yok indiren arkadaşlar lütfen koysun arkadaşım bak kalbini kırmak istemem ama şurda bazı durumlar birbiriyle çelişiyor...madem oks ye hazırlanıyorsun niye pathc lerle uğraşıyosun git dersine çalış ;)ayrıca o kadar vaktin varsa bi ss koymayada bir hayli vaktin vardır :) kolay gelsin
Crazy_Soldier arkadaşlar yamayı indiren warsa lütfen bişeyler yazsın güvenilir mi ss ler gerçek mi???yazılardan sonra süphelendim kandırma falan war mı???lütfen indirenler yorum yapsın...
burtiki packi indirdim sadece liverpoolun forması yeni dierleri 06-07 ve hiç oyuncu facei ve stadlar yok pleas bannnnn