By_ZOBAR senin yamanı indirmiştim güzel kupalar var Bu arada bildiğim bi program var ama şekilleri nasıl yapılır bilmiyorum sadece resim
murasty21 ARKADAŞLAR BEN DÜNYA KUPASINI ŞAMPİYONLAR LİGİ FORMATINA ÇEVİRMEK İSTİYORUM YARDIM EDEBİLECEK OLAN VAR MI ACABA?
MaDkiLL Orjinal Mesajı Yazan: murasty21 ARKADAŞLAR BEN DÜNYA KUPASINI ŞAMPİYONLAR LİGİ FORMATINA ÇEVİRMEK İSTİYORUM YARDIM EDEBİLECEK OLAN VAR MI ACABA? Zaten ayrı bir konu açmışsın. Konuyla alyakası olmayan şeyler söyleyerek konuyu kirletme!
murasty Orjinal Mesajı Yazan: bobodelgadobjk nasıl kurucaz yardım edin evet bende bunu öğrenmek istiyorum.