fener23 kardes formalar süper ama link bozuk indirmeye baslıyo ama tam inmiyo hatta indrme tamamlandı diiyo ama inen şeyde hiç bişiy yok acaba sorun bende mi yoksa sen bi link yenilesen bide ss leri çoğaltsan tam süper olr ama bunlar harikaaa...
Kaiman kardeş ben bu fb formalarını yükledim bilgisayara ama daa sonra ne yapcagımı bilmiyorum yani dat klasörüne mi atcazz neyapıcaz acil yardımın gerekiyo lütfenn..
feneriumust Orjinal Mesajı Yazan: ultraslan_93 abi edite kitserverle koyamazsın maçta oluosa tmmdır işte sorunnum maçta olmaması bi yardım edersen sewinrm saol
firataka arkadaşım formalar güzelde yükledikten sonra formaları oyundan atıyor eski (2006/2007) formalarını geri yüklüyorum oyun sorunsuz çalışıor böyle bişey başına gelen varmı yoksa tekmiyim :) bi çözüm yolu varmı acill cvp pc yi kıracağım yakında
ua_boys of hell bende indirdim süper formalar oyundan atmıyo feneriumust un sorunu ise map dosyası ile ilgili
belat_54 arkadaşlar bunları uni klasörünemi atcaz ben oraya attım sonra napmam lazım yardım edin lütfen map dosyasınadamı bişiler yazmamız lazım ?
galatasaray_heinz_05 s.a kardes bana fb,gs,ts nin 2008-2009 kaleci formalarını msn e atarmısın sayfadakı resım gozukmuoda????msn gkhn_21_35@hotmail.com lutfenn