vista yüklü laptop ımla win xp pro yüklü desktop pc mi dosya paylaşmak için ağ bağlantısı kurmak istiyorum . ama ne yapsam nafile
bir türlü birbirlerini göremiyorlar pc ler. kabloyu takınca vista lı laptop diğer pc sayesinde internete bağlanabiliyor ama 2 pc
ağda buluşamıyorlar :) yardımcı olursanız sevinirim .