Alıcam oyunlar: Fifa 2008,Pes 2008,NFS: PRo Street,COD4:Modern Warfare,Crysis,Lost Planet,Assassin's Creed,Mafia 2,Medal of Honor:Airborne,Halo Wars(PC için olursa),World in Conflict,Armed Assault 2,Brothers in Arms:Hell's Highway,Spore,Operation Flashpoint 2
Bide oynamak istediklerim var (oynayamıyorum): Rainbow Six:Las Vegas,Splinter Cell,Armed Assault,Lock On vs..
Performance Düşük olanlarda:Battlefield 2,Company of Heroes...
Şöyle bir bakıyorum da hem vaktimizi ne kadar çok oyuna ve finansal olarak ne kadar da çok para harcıyoruz şu oyunlara =) ve en çok dikkatimi çeken ne kadar da yeni oyun çıkıyor böyle .. uff... (hepside git gide daha da güzel ve daha da gerçek olmaya başlıyor) Futbol da bundan nasibini alıcak gibi bakalım.. ;) umarım seneye fifa next-gen'e geçer bu sene PES geçio mesela :)