sdatyumları indirdim nası yapcam
eet bende bilmiyorum nsl oluyo ??
stayumları kitserverin içinde stadium bölümüne atçaksınız tabi kitserveriniz warsa
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: