crdsa Rihanna-Umbrella eşliğinde 5 güzel golüm http://www.youtube.com/v/_CkaPDYuITI>http://www.youtube.com/v/_CkaPDYuITI type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
crdsa hayır. ben bütün maçlarımı kesinlikle top playerda oynarım. evet oyuncular biraz bakmış ama en zorda oynuyorum hep.
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: icadie oynun ınsaflı tarafına gelmıssın:D :D:D:D zaten bilerek yapmadım. vurcaktım kareye basamamışım, adam konrol etti :D baktım kimse dokunmuyo ben de şuta bastım gol oldu :D:D