Selam arkadaslar,
ben bu hamachi denilen dalgayi cok duydum
ama dün gece yeni denemeye kalktim.
Benim fifa07 orjinal olmadigi icin online oynayamiyorum
galiba hamachiyi kullanarak oynayabiliyorum.
Dün arastirdim ama kesin bir bilgiye ulasamadim.
Sorum su: Hamachiyi kullanarak online oynayabilirmiyim?
ve oynamak icin update lazimmi?
vede belli bir int.hizi gerekiyormu?
Cevaplar icin simdiden Tesekkürler.